Zwroty i reklamacje

Możesz zrezygnować z zakupu i odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, informując nas o tym w ciągu aż 60 dni od otrzymania zamówionego produktu.

Jeśli będziesz chciał skorzystać z tej możliwości, poinformuj nas o odstąpieniu od umowy. Przekaż nam tę informację (wybierz najdogodniejszy dla Ciebie sposób):

Mennica – Numizmaty
Biuro Obsługi Klienta
ul. Paderewskiego 167
05-070 Sulejówek

  • telefonicznie pod nr 22 489 48 68, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00
  • wraz z odsyłanym produktem na adres:

Mennica – Numizmaty
Biuro Obsługi Klienta
ul. Paderewskiego 167
05-070 Sulejówek

 

Pamiętaj, aby dokładnie zabezpieczyć i dobrze zapakować odsyłany produkt (najprościej będzie, jeśli skorzystasz z jego oryginalnego opakowania).

Koszt przesyłki zwrotnej jest po Twojej stronie. Zachowaj potwierdzenie jej nadania do momentu, gdy potwierdzimy Ci otrzymanie i zarejestrowanie przez nas zwrotu.

Jeśli odstąpisz od umowy i odeślesz otrzymany produkt, zwrócimy Ci nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu produktu wszystkie dokonane przez Ciebie z tytułu tego zamówienia płatności.

 

 

REKLAMACJE

Gdyby okazało się, że otrzymany przez Ciebie produkt będzie niezgodny z zamówieniem, poinformuj nas o tym:

  • telefonicznie pod nr 22 489 48 68, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00
  • mailowo – bok@mennica-numizmaty.pl
  • pisemnie – na adres:

Mennica – Numizmaty
Biuro Obsługi Klienta
ul. Paderewskiego 167
05-070 Sulejówek

Reklamowany przez Ciebie produkt odbierzemy na nasz koszt.